3 استراتژی قیمت گذاری برای پر کردن شکاف بین رزرو و به حداکثر رساندن اشغال
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

روزهایی که مهمانان برای یک هفته کامل، از شنبه تا شنبه، اجاره تعطیلات را رزرو می کردند، گذشته است. در حال حاضر، مدیران املاک اغلب خود را با شکاف های ناخوشایند در تقویم خود در بین رزرو می بینند. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا آن روزهای خالی را به فروش برسانید و از ضرر دادن پول با اجاره خالی جلوگیری کنید؟در اینجا سه استراتژی قیمت‌گذاری وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا اشغال خود را در طول تابستان به حداکثر برسانید.

روزهایی که مهمانان برای یک هفته کامل، از شنبه تا شنبه، اجاره تعطیلات را رزرو می کردند، گذشته است. در حال حاضر، مدیران املاک اغلب خود را با شکاف های ناخوشایند در تقویم خود در بین رزرو می بینند. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا آن روزهای خالی را به فروش برسانید و از ضرر دادن پول با اجاره خالی جلوگیری کنید؟در اینجا سه استراتژی قیمت‌گذاری وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا اشغال خود را در طول تابستان به حداکثر برسانید.

با توجه به آغاز تابستان، بسیاری از مدیران املاک تقاضای زیادی برای اجاره تعطیلات خود دارند.

اما، حتی در اواسط تابستان، پر کردن آن شکاف‌های ناخوشایند ۲ تا ۳ روزه در تقویم‌تان می‌تواند سخت باشد. برای آن، به یک استراتژی مدیریت قیمت و درآمد هوشمند نیاز دارید. همه چیز در مورد تعیین نرخ های بهینه و انتخاب محدودیت های حداقل اقامت مناسب برای به حداکثر رساندن درآمد است.

در این مقاله، ما 3 استراتژی را مرور می‌کنیم که به پر کردن شکاف‌های بین رزروهای شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که از این تجدید حیات تابستان حداکثر استفاده را خواهید برد.

چرا تنظیم حداقل اقامت شما کلید پر کردن شکاف‌های تقویم شما است

قبل از اینکه به سه استراتژی برای کمک به پر کردن شکاف بین رزروها بپردازیم، اجازه دهید در مورد حداقل اقامت صحبت کنیم.

به طور معمول، املاکی که در مناطق فصلی فعالیت می کنند دارای حداقل محدودیت اقامت هستند. مثلا:

  • 5 تا 7 شب اقامت اجباری معمولی در طول فصل بالا است.
  • 3 یا 4 شب حداقل استاندارد اقامت در طول فصل کم/متوسط است.

قبل از کووید-19، مهمانانی که از قبل سفرهای خود را برنامه ریزی کرده بودند، معمولاً از شنبه تا شنبه در طول فصل پربازدید (طبق داده های داخلی Rentals United) اقامت داشتند.

با این حال، این از زمان COVID-19 تغییر کرده است. مهمانان دیگر شنبه تا شنبه معمولی را رزرو نمی کنند: آنها انعطاف پذیری بیشتری می خواهند.

به عنوان مثال، میهمانان ممکن است برای جلوگیری از ترافیک و شلوغی، روز دوشنبه را به جای شنبه انتخاب کنند. یا ممکن است لازم باشد در آخرین لحظه پرواز خود را تغییر دهند و در نهایت روز چهارشنبه پرواز کنند.

این تغییر در رفتار مسافر نیز ممکن است به دلیل روند "کار در هنگام مسافرت" باشد. میهمان کار از خانه محدود به تعطیلات از کار نیست ، بنابراین آنها می توانند هر روز از هفته را بررسی و بررسی کنند.

در نتیجه ، مدیران املاک ممکن است در تقویم های خود با شکاف های ناخوشایند به پایان برسند. و اگر حداقل محدودیت های سخت در محل داشته باشید ، این شکاف ها تقریباً غیرممکن است.

بیایید مثال بزنیممدیر املاک ماتیلدا حداقل در طول فصل اوج برای تمام خصوصیات خود محدودیت حداقل 7 روزه دارد. او برای 7 تا 14 اوت ، یک روز شنبه تا شنبه ، رزرو دریافت کرد.

رزرو بعدی وی از 18 تا 25 است. در حالی که هر دوی این رزرو برای درآمد بسیار عالی است ، ماتیلدا اکنون با 3 روز بی رزرو بین دو رزرو باقی مانده است.

او هنوز هم به طور بالقوه می تواند برای آن 3 روز رزرو کند ، اما همه اینها بستگی به این دارد که آیا او حداقل تنظیمات اقامت خود را به روز می کند تا یک رزرو 3 روزه را در خود جای دهد.

در مواقع تقاضای زیاد ، اطمینان از بهینه سازی خواص شما برای بهترین اشغال و سودآوری بسیار مهم است. و این فقط به معنای تنظیم قیمت گذاری شما نیست: این همچنین به معنای تنظیم حداقل اقامت شما است.

3 راه برای پر کردن شکاف بین رزرو و به حداکثر رساندن اشغال

1. حداقل تنظیمات اقامت خود را بر اساس پنجره رزرو تنظیم کنید

به جای کاهش حداقل مدت اقامت خود برای همه خصوصیات خود در همه زمان ها ، توصیه می کنیم یک استراتژی ظریف تر را امتحان کنید.

مؤثرترین راه تنظیم محدودیت های مختلف ماندگاری برای ویندوزهای مختلف است. مثلا:

  • آخرین لحظه رزرو: حداقل 2 شب اقامت
  • رزرو زیر 30 روز خارج: حداقل 3 شب اقامت
  • رزرو بیش از 30 روز خارج: حداقل 4 روز اقامت

در عین حال ، شما باید به تقویم خود توجه کنید تا در اسرع وقت شکاف را شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، وقتی شکاف 3 روزه بین رزروها را مشاهده می کنید که بیش از 30 روز از آن خارج است ، ممکن است بخواهید در نظر داشته باشید که حداقل 4 روز از قانون اقامت خود را برای پر کردن آن شکاف 3 روزه در نظر بگیرید.

این به شما کمک می کند تا اشغال خود را به حداکثر برسانید و اطمینان حاصل کنید که اجاره شما در روزهایی که می توانید درآمد کسب کنید خالی نیست.

2. یک حق بیمه یا نرخ تخفیف را در روزهای شکاف خود اعمال کنید

تنظیم استراتژیک حداقل محدودیت های اقامت شما یک چیز است. برای پر کردن روزهای شکاف خود ، باید تنظیم نرخ خود را نیز در نظر بگیرید.

می توانید از بین یکی از دو استراتژی انتخاب کنید: نرخ حق بیمه را اعمال کنید یا تخفیف ارائه دهید. کدام یک را انتخاب می کنید به عواملی مانند جمعیت شناختی مهمان بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر ویلا را با استخر مدیریت می کنید و در اواسط فصل تابستان یک شکاف 3 روزه دارید ، باید نرخ حق بیمه را اعمال کنید. در این حالت ، اجاره شما هنوز هم به احتمال زیاد رزرو می شود زیرا احتمالاً گزینه های دیگری در دسترس نیست.

به علاوه ، این نوع محل اقامت هزینه چرخش بالاتری دارد و آماده شدن برای مهمان بعدی بیشتر طول می کشد. برای اطمینان از اینکه هنوز در یک اقامت 2 شب سود کسب کرده اید ، باید روزهای شکاف خود را با قیمت حق بیمه بفروشید.

از طرف دیگر ، اگر ملک شما در یک منطقه شهری با اجاره های غیر کتابی زیادی برای تاریخ های شما قرار داشته باشد ، ممکن است تخفیف در روزهای شکاف شما ارائه دهد.

همچنین ایده خوبی است که وقتی تصمیم می گیرید حداقل اقامت خود را در آخرین لحظه کاهش دهید ، ارتقاء ارائه دهید. تنظیم قیمت گذاری شما می تواند به جذابیت اجاره شما برای میهمانان کمک کند و از فروش روزهای شکاف شما اطمینان حاصل کند.

3. در بالای لغو خود بمانید

در طی 19 بار COVID ، لغو آخرین لحظه نگرانی بزرگی برای مدیران املاک است. اگر یک میهمان رزرو خود را لغو کند ، ممکن است در تقویم خود به شکافی برسید که باید سریع آن را پر کنید.

اگر تا تاریخ رزرو لغو شده وقت زیادی نگذارید ، در نظر بگیرید که قیمت های خود را برای آن تاریخ ها پایین بیاورید. شما ممکن است قبلاً مقداری پول از هزینه لغو دریافت کرده باشید. به جای تلاش برای فروش آن با همان قیمت ، هزینه لغو را از قیمت ملک خود کم کنید.

مهمانانی که به دنبال رزرو کمتر از 30 روز قبل هستند ، احتمالاً به دنبال معامله خوبی هستند. با کاهش قیمت خود ، مردم را به رزرو تبدیل می کنید. و شما به همان میزان پولی که می خواهید در صورت عدم لغو آخرین لحظه رزرو می کنید. این یک برد برنده برای شما و مهمان است.

همچنین این مهم است که بدانید از چه کانال های فروش شما فسخ می شود و تلاش می کنید تا آن تاریخ ها را مجدداً رزرو کنید. به طور معمول ، تشخیص این مسئله دشوار است. اما استودیوی داده های United Data بینش مورد نیاز خود را به شما می دهد.

در Data Studio ، می توانید جزئیات لغو کلیه خواص خود را که در طی دو هفته گذشته به اجاره یونایتد متصل شده اند و از کدام کانال هایی که از آنها استفاده می کنند ، مشاهده کنید.

نمودار نشان دادن لغو در هر ملک در اجاره داده های United Data Studio

پس از شناسایی کانال ، لغو از آن ناشی شد ، می توانید تلاش خود را برای بازآفرینی املاک خود انجام دهید و دوباره آن را رزرو کنید.

شروع به پر کردن آن روزهای شکاف در تقویم خود کنید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بفهمید چگونه کاهش حداقل اقامت و تنظیم قیمت می‌تواند به افزایش اشغال شما کمک کند.

برای جمع بندی، توصیه می کنیم:

  • تنظیم حداقل اقامت بر اساس مدت زمان باقیمانده تا رزرو.
  • افزایش یا کاهش قیمت های خود بسته به عواملی مانند جمعیت شناسی مهمان شما.
  • مراقب لغوهای خود باشید و شناسایی کنید که از کدام کانال می آیند تا بتوانید دارایی های خود را مجدداً بازاریابی کنید.

اگر از این استراتژی‌ها پیروی کنید، می‌توانید نرخ اشغال خود را افزایش دهید و از اجاره‌های خالی در فصل پرفروش اجتناب کنید.

آیا آماده ساخت یک استراتژی توزیع مبتنی بر فناوری هستید؟کشف کنید که چگونه مدیر کانال در سطح سازمانی ما می تواند رزروهای بیشتری را برای شما فراهم کند.




:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: